Koukněte se prosím na kamarádky blog!!! Vás to nezabije a jí to potěší!!! Bude vám vděčná za každý komentář!!!

Recenze filmu Arthur :)

30. května 2014 v 20:36 | Mrs.President =3 |  Názory na filmy/herce/zpěváky :)
Tento film mě velmi zaujal a líbí se mi :)

(klik na celý článek)
O filmu (mojimy slovy): Arthur Bach je miliardář. Jeho otec zemřel když byl ještě malý kluk a jeho matka na něho neměla čas - vychovávala ho chůva (Helen Mirren). Měl se oženit s ženou (Jennifer Garner) Suzie, kterou nemiloval (LÁSKA Z DONUCENÍ) . Zamiloval se do (Greta Gerwig) Naomi. Jednoho dne chůva zemřela a nastala svatba. Arthur měl však námitku a řekl, že se nechce oženit se Suzie. Arthur se vzdal peněz a odešel za Naomi, která ho odmítla, jelikož jí lhal. Naomi vydala svojí knížku pro děti a šla do knihovny dětem knížku předčítat, Arthur se to dozvěděl a ihned běžel do knihovny kde se usmířily. Odešly spolu z knihovny a tam na ně čekal Bitrmen s pohádkovými autíčky :). Odjely a nikdo neví co snimi je :) :D
O filmu (ze stránek ČSFD.cz) : Russell Brand vytvořil po svém postavu roztomilého miliardáře Arthura Bacha, nezodpovědného sympaťáka, který celý život spoléhá na to, že ho z maléru vždycky dostanou dvě věci: jeho obrovské bohatství a celoživotní chůva Hobsonová (nositelka Oscara ®* Helen Mirren). Teď ho ale čeká osudová výzva: musí si vybrat mezi domluveným manželstvím s ambiciózní manažerkou Susan (Jennifer Garner), které by mu pojistilo jeho luxusní životní styl, a nejistou budoucností s tím, co se za peníze koupit nedá - jeho pravou láskou Naomi (Greta Gerwig). S nekonvenční pomocí Hobsonové podstoupí Arthur nejdražší riziko svého života a v nové verzi oscarové®* romantické komedie se naučí, co znamená být mužem.(oficiální text distributora)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HODNOCENÍ FILMU (MAX. 5 HVĚZD) : hodnocenihodnocenihodnocenihodnocenihodnoceni

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.